تريند توتير

عااااجل: القبض علي حنين حسام صاحبه فيديو أفتحي الكاميرا وأكسبي 3000 دولار

القبض علي حنين حسام

كشفت مصادر أمنيه تفاصيل القبض علي حنين حسام فتاه التيك توك المشهوره الي إنتشر لها العديد من الفيديوهات علي مواقع التواصل الإجتماعي ينتقدوها وينتقدوا ماتلقب به نفسها فهي تلقب نفسها بغنها هرم مصر الرابع.

القبض علي حنين حسام

وظهرت مؤخراً حنين في فيديو مدته 180 ثانيه تحرض فيه حنين الفتيات علي فتح كاميرا الهاتف مقابل مبلغ مالي من 36 إلي 3000 دولار وفق ماجاء علي لسان الفتاه.

وقالت المصادر الأمنيه انه منذو ان إنتشر الفيديو علي وسائل التواصل الإجتماعي وأثار حاله كبيره من الجدل وأعتبر البعض أن كلام الفتاه محرض علي الفسق والفجور بعض أن طلبت الفتاه من الفتيات بالظهور داخل الغرف وأن لا يقل أعمارهم عن 18 عام.

وقالت المصادر أنه عقب ذلك بدأت أجهزه الامن فحص الفيديو لمده 12 ساعه الماضيه، وتبين بالفعل أن الفيديو يحرض علي الفسق والفجور وتمكنت النيابه من التعرف علي هويه الفتاه بالكامل ومحل إقامتها، وتم إستئذان النيابه العامه وتم إلقاء القبض علي الفتاه والتحفظ عليها وعلي الفيديو وتقديمه للنيابه العامه لمباشره التحقيق في الواقعه.

وتم اتخاذ الإجراءات اللازمه ضد الفتاه لقيامها ببث هذا الفيديو المحرض للفسق والفجور وسيتم عرضها علي النيابه المختصه.

وظهرت حنين في فيديو من منزلها تدعو الفتيات إلي العمل من منزلهم بعائد مادي يصل لمئات الدولارات وقالت” انا عارفه إن في ناس كتير قعدت في بيوتها وأشغالهم إتعطلت علشان كده انا عملت وكاله علي لايكي الجروب هيكون بنات بس، وتطلب من متابعيها وخاصه عمل فيديوهات لايف علي لايكي مقابل اموال كثيره.

وقال في الفيديو أنا عارف إن عندكوا مشاكل ماليه أنا عملت وكاله علي لايكي مسكت ورقها وإدارتها انا إلي هكون في الجروب، انا عاوزه الجروب بنات بس مش عايزه أي ولد لأن ده اكل عيش ناس.

وفصلت مواصفات الفتيات إلي عاوزاهم في وكالتها يكون سنهم مايقلش عن 18 عام وعندهم نت وإضائه جيده لان المفروض إن حضرتك ستكونين مذيعه في أبلكيشن علي حد قولها.

وأكملت ” اللايف بيكون فورمال، مينفعش تخرجي بأي لبس خارج، أنا مبحبش الحال المايل مفيش تجاوزات ولا قله أدب.

واكملت انا مش هكون عاوز 100 بنت قالعين مالط لا 20 بنت من غير كده احسن والتارجت مش كل الناس هتتساوي ببعض كل حاجه ليها قبضها وحسب المشاهدات من اول 36 دولار لحد 3000 دولار.

وقالت في الفيديو اللايف بوشكم مش بلاك إسكرين، إضاءه كويسه ونت كويس وشكل لائق شويه الداعمين هيدخلوا وتكونوا صداقات بشكل لائق وجميل وانا بتجيلي كل حاجه بعد إذنكم مش عاوزه تجاوزات في وكالتي أهم حاجه عندي السمعه والله.

إقرأ أيضاً:

السابق
البحيره تكشف تفاصيل محاوله ” هروب من حجر منزلي” أحدهما ذهب إلي السوق
التالي
فيفي عبده ترفع قضية على رامز جلال

اترك تعليقاً