تريند الفيس بوك

بالفيديو:ابن ماما سناء يكشف تفاصيل إصابته بكورونا..ويرد علي فيديوهات الجيم

أبناء ماما سناء يردان علي شائعات الفيس بوك

ظهر محمد احمد شاكر الشهير بحمو إبن اليوتيوبر الشهيره”ماما سناء” في فيديو جديد عبر صفحه والدته علي الفيس بوك، اكد فيها علي أن شقيقه شادي أحمد شاكر لم يصب بفيروس كورونا كما هو أشيع، كما أوضح حقيقه الفيديوهات التي ظهرت فيها والدتهفي وقت الحجر الصحيوالتي تعرض فيها لهجوم شديد بسببها ليرد علي من يوجه له إتهامات تقصير في حق والدته.

https://www.facebook.com/watch/?ref=external&v=709016119890394

وقال فيها محمد شاكر الشهير بحمو ” كنا رايحين دمنهور أنا وشادي دمنهور في المعهد عنده علشان يطلع شهاده قيد عائلي من الكليه، وجالي تليفون من النيابه العامه من كفر الدوار، إن لازم أحضر أنا ومراتي وأخويا شادي، علشان عاوزين أقوالنا في قضيه الدكاتره، فروحنا ووقفوا معانا وكيل النيابه مشكوراً عمل معانا فوق اللازم، وأخذ أقوالنا وحكينا بالتفاصيل ومضينا علي الأقوال.

وأكمل شادي إنه ليس مصاب بكورونا ..وقال إنه أول مدخل المستشفي نزلوا الخبر وبعد مطلعت من المستشفينزلوا التكذيب إن شادي معندوش كورونا وأضاف إنهم بخير ومعندهومش أي حاجه وعمل إشاعه مقطعيه علي صدره ومفهاش أي حاجه، وماما سناء لم تمت بالفيروس ماتت بضيق تنفس في الصدر، وإحنا راضيين بأي حاجه ربنا كاتبهالنا وأضاف إن هذا أخر فيديو هيتكلم فيه عن ماما سناء وإن النيابه هتاخدلنا حقنا.

ماما سناء وإبنها محمد شاكر
ماما سناء وإبنها محمد شاكر

وأضاف شاكر الشهير بحمو ” إحنا كنا بنعمل كل حاجه عشانكم وأنتوا وقفتوا قصادنا وناس كتير دخلت تهاجمني في إعلانات علي الفيديو وبرر بإنه هناك شخص ماسكله السوشيال ميديا كله هو المسؤول عن وضع الإعلانات وقال إنه بينزل الفيديو ويتركه، وناس هاجموني غني بودي أمي الجيم فبرر إن هذا الفيديو من أربع شهور كان قبل الكورونا والحجر الصحي وكل هذا الكلام.

واختتم شادي كلامه بإنه سوف ينهي الكلام عن هذا الموضوع وأن والدته في مكان أفضل، ومش عاوزين حد يتكلم عليها كلمه ملهاش لزمه، وحسبي الله ونعم الوكيل في كل ظالم، إحنا راضيين بكل إلي معانا.

إقرأ ايضاً:

السابق
مصر ضمن 100 دولة تجرى تجارب على 3 عقاقير لعلاج كورونا
التالي
الحكومة تعلن عن 10 قرارات للتعايش مع فيروس كورونا

اترك تعليقاً